zondag 12 februari 2012

Idee 36: Krachtwoorden voor power-affirmaties


Ga op zoek naar woorden die te maken hebben met kracht. Ga brainstormen en schrijf alles op wat voor jouw kracht betekent. Dit kunnen woorden, zinnen, kleuren, personen, dieren etc. zijn. Je hebt nu een mooie basis gelegd voor het schrijven van krachtige affirmaties: positieve zinnen die je kunt gebruiken om jezelf kracht te geven. Schrijf je affirmaties in de tegenwoordige tijd (alsof het al zo is) en begin met ik. Kies één of twee woorden uit je lijst en laat je hierdoor inspireren. Schrijf je affirmaties spontaan en als je klaar bent met schrijven vraag je dan bij elke af affirmatie hoe je het nóg krachtiger kunt maken.


Mijn krachtwoorden:
beer
olifant
vuur
woede
hard
water
vooruitgang
liefde
doorgaan
vooruitkomen
doen
daadkracht
innerlijke power
roodoranje
storm
windkracht
stromen

Ik voel me beresterk en ik kom gemakkelijk vooruit!

Ik voel de roodoranje vuurkracht in me, dit geeft me ontzettend veel positieve energie en daadkracht

Ik voel een enorme daadkracht en gebruik dit om mijn creativiteit een boost te geven

© Ina Wuite 2012




1 opmerking:

  1. Ina, wat leer ik toch steeds veel van je! Ik reageer niet altijd, maar wees er van verzekerd dat ik je project zoveel mogelijk volg. Ik zeg je eerlijk dat dat niet altijd lukt, maar dan haal ik het achteraf weer in. Dank je dus maar weer eens voor al je inspirerende ideeën :-)

    BeantwoordenVerwijderen