dinsdag 20 maart 2012

Idee 40: Een oogje op jou


Wil je gezien worden? Wat mag wel en wat mag niet worden gezien van jou? Brainstorm op "wat ik wil laten zien" en "wat ik niet wil laten zien". Doe dit op twee aparte vellen papier en schrijf alles op wat er in je opkomt. Kies iets uit wat je vervelend/ eng vind om te laten zien en schrijf dit in het midden van een vel papier. Doe dit hetzelfde met iets wat je juist wel heel goed kunt laten zien. Teken er een cirkel omheen en trek steeds een lijn vanaf de cirkel naar buiten en verzin allerlei creatieve manieren hoe je om kunt gaan het datgene wat je niet goed durft te laten zien en hoe dat wat je wel durft je laten zien je daarbij kan helpen. Schrijf je antwoorden rondom de cirkels. Als je klaar bent leg je ze naast elkaar en maak je een concreet plan wat je hiermee gaat doen.




3 opmerkingen:

  1. Hallo Ina :-) Ik kom doen wat ik eergisteren op mijn blog beloofde. Op visite bij alle volgers, dus ook bij jou. Ik ken je vooral van Twitter. En daarom was het leuk nu eens uitgebreid op je blog rond te neuzen. En dat heb ik met plezier gedaan. Fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!
    Ik ga nog wat verder rondkijken op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marian, dank je!Veel plezier met de creatieve ideeën. Op www.speelsekunst.nl staan ook veel tips/ideeën over creativiteit.

      Verwijderen